به نام خدا

*لطفا متن این صفحه را بدقت بخوانید*

فراگيران ارجمند با سلام و احترام ؛

ضمن آرزوی توفيق برای شما، به منظور ايجاد هماهنگی های اوليه، مشخصات دوره‌ آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات و روش اجرایی برنامه را به شرح ذيل به اطلاع می رساند:

مشخصات دوره‌:

در راستای اجرای بخشنامه‌ سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی کشور در خصوص برگزاری دوره هاي آموزشي كاركنان دولت در حوزه فناوري اطلاعات ، دوره‏ آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات به مدت 12 ساعت به صورت غیرحضوری براي کارکنان محترم سازمان تبلیغات ، برنامه‌ريزی و اجرا می شود.

زمان و نحوه‌ برگزاری دوره آموزش:

شروع دوره و شرکت در پیش آزمون آزمون پایانیآزمون مجددساعت شرکت در آزمون
1402/09/151402/09/251402/09/279 الی 20

سوالات آزمون:

لازم به ذکر است فراگیران پس ازشرکت در پیش آزمون میتوانند درسنامه را دریافت کنند ، جهت دریافت پسورد درسنامه پشتیبان 24 ساعتی فعال است با پشتیبان تماس گرفته و پسورد دانلود درسنامه دوره آموزشی را دریافت نمایند .

آزمون پایان دوره شامل 20  سوال چهارگزینه‌ای بوده و از متن محتوای آموزشی طرح می‏شود.حداکثر زمان آزمون 40 دقیقه و حد نصاب قبولی در آزمون، کسب نمره 60 از 100 است. هر كاربر در هر درس 2 بار فرصت آزمون دارد.

توجه: در صورت بروز هرگونه مشکل فقط در تاریخ‏های اعلام شده  مي‌توانيد با شماره 88917906  و  09351913457 تماس بگيريد.

روش ورود به سامانه آزمون

1- مراجعه به آدرس شرکت فناوری اطلاعات ادیبان به نشانی www.adiban.org

2- انتخاب گزینه آزمون های مجازی ادیبان

3- آزمون مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات => راهنمای شرکت در آزمون

4- دانلود درسنامه و خارج کردن فایل از حالت فشرده

5- شرکت در آزمون پایان دوره

گزینه راهنمای  آزمون های مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات را کلیک و پس از مطالعه راهنمای آزمون ، درسنامه دوره آموزشی را دانلود و پس از مطالعه در زمان تعیین شده در آزمون پایان دوره شرکت نمایید.

چنانچه فایل درسنامه آموزشی را از واحد آموزش دریافت نکرده اید فایل درسنامه را به صورت فشرده از گزینه دریافت درسنامه دوره آموزشی دانلود و  پسورد آن را از پشتیبانی دریافت نمایید.

TEL: 09351913457

در انتها با کلیک به روی دکمه شرکت در آزمون بعد از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور (هر دو کد ملی) ، صفحه کلید در حالت لاتین باشد وارد صفحه سوالات آزمون خواهید شد:

توجه: برای ورود به سامانه نام کاربری و رمز عبور،  کد ملی  خود را در حالت لاتین صفحه کلید وارد نموده و با مراجعه به بخش آزمون­ها درآزمون‌ الکترونیکی پايان‌دوره شركت نمایید .  

از مرورگر firefox یا chrome  استفاده نمایید.

هر دو مرورگر را جهت شرکت در آزمون امتحان کنید

دقت نمایید که فایل جزوه آموزشی به صورت فشرده می باشد و برای خارج کردن از حالت فشرده پسورد فایل را از مسئول آموزش با شماره مي‌توانيد با شماره 88917906 و یا شماره واتساپ 09351913457 دریافت نمایید.